De 9e aflevering staat bij deze online. Het thema luidt “De noodzaak van de dialoog” of in buzzwords: open source marketing. Behalve dit onderwerp ook aandacht voor reacties van Vincent Everts (Pczapper.tv) en Theo van Vugt (Molblog). Ook de aankondiging van bijzondere interview én een speciaal inbelnummer. Straks zet ik de shownotes online 🙂
Marketing Interviews
Zojuist heb ik aflevering #9 opgenomen en ga hem vanmiddag afmixen. Het thema is dit keer “De noodzaak van de dialoog tussen merk en consument”. Daarnaast behandel ik ook alle comments van luisteraars en heb ook het eerste audio-fragment van een luisteraar voor je. Tot slot kondig ik ook een nieuwtje aan: de marketingpodcast interviews! De komende tijd heb ik afspraken met: Rogier Swagerman
Shownotes bij Aflevering#8
Mijn goede voornemen voor 2007 is om extra mijn best te doen op de shownotes, dus bij deze een overzicht van onderwerpen, inclusief tijdsaanduiding en eventuele URL van de oud&nieuw-show: 0.00 welkom, wat kan je in deze show verwachten 1.04 huishoudelijke mededelingen 🙂 1.31 prikkels voor marketeers en brandmanagers 2.38 “the social web” is dankzij 2006 van iedereen 2.58 iemand uitschelden voor flickr-gebruiker 3.04
Aflevering #8: Voorspellingen 2007
De eerste marketingpodcast van 2007 staat online! Het is inmiddels de achtste aflevering geworden en ik ben erg blij met het groeiend aantal luisteraars en de feedback die ik ontvang. Deze aflevering blikt terug op 2006 aan de hand van een aantal lijstjes en kijkt vooruit naar 2007 met een aantal bijdragen van collega-podcasters. Aan het einde ga ik ook zelf even met de
Terugblikken en vooruitzien
Wow, wat heb ik al veel lijstjes gezien op de diverse weblogs. Op dit moment werk ik aan Podcast #8 die -je raad het al- terugblikt op het jaar 2006. Het is mijn plan om de diverse lijstjes door te werken en d.m.v. diverse soundbites het jaar met je door te nemen en hopelijk nog wat zinnigs te voorspellen voor volgend jaar. Heb jij
Shownotes bij Aflevering #7
Hieronder de lijst met onderwerpen van Podcast nr 7: Wat kun je als marketeer nu nog doen wat origineel is in december? www.podsafeforpeace.org Wat is Podsafe Music Network? www.blog8live.com C.C. Chapman Van web2.0 naar web3.D Wie zou jij in deze podcast willen horen?
Aflevering #7: Podcasting in december
In de zevende aflevering van Marketingpodcast.nl is het tijd voor zelfreflectie. Niet vanwege de donkere dagen voor Kerstmis, maar vanwege de feedback die ik van luisteraars heb gekregen. Daarnaast besteed ik aandacht aan hoe een marketeer in deze moderne dagen nog voor de dag kan komen met een origineel idee tijdens de Kerstdagen. Klik op de -knop hier beneden of, abonneer je op de
Fusion2006 – Shownotes Aflevering 6
In de podcast #6 sla ik een brug tussen de verkiezingen en mijn bezoek aan het congres van Adformatie. Hieronder heb ik een overzicht van de onderwerpen opgesteld. Later zal ik ook de tijdsaanduiding erbij zetten. Verkiezingen, politici veel actief op het web Quote van Eugéne Roorda waarin hij verkiezingen met branding vergelijkt Twee evenementen op één dag: fusion2006 en marketing3 Video-verlsag van de
120.000 inwoners voor SecondLife?
Opvallende uitspraak van professor Peter Ludlow -beter bekend als Urizenus Sklar- dat SecondLife waarschijnlijk slechts 120.000 participanten kent. Dat staat in schril contrast met de 1.5 miljoen die ook regelmatig wordt gehoord! De verklaring hiervoor is dat veel mensen wel eens een account hebben aangemaakt, maar hier OF niets meer mee doen, OF dat ze een andere account-naam hebben aangemaakt. Blijkbaar is de marketingmachine
Aflevering #6: Fusion2006, authenticiteit en verkiezingen
De zesde aflevering van Marketingpodcast.nl draait om de verkiezingen! En of ik daar laat mee ben? Ja, zeker. Maar dat geeft mij de kans om de kijken welke campagnes nou daadwerkelijk effectief waren en waarom bepaalde politici nou eigenlijk hebben gewonnen. Ik mix deze analyse met een verslag van mijn bezoek aan het congres Fusion2006 dat plaatsvond op 30 november in The Passenger Terminal
Read More Aflevering #6: Fusion2006, authenticiteit en verkiezingen