Loading

Jim bij Bol.com
Eindelijk! Dat kriebelende gevoel in mijn buik is weg: mijn nieuwe boek Uitverkocht! ligt sinds woensdag in de winkels en is natuurlijk te koop bij Bol.com.

Het is een boek voor ondernemers en voor mensen die geïnteresseerd zijn in creatieve vormen van marketing. Op Twitter duiken inmiddels wat mensen op die het boek aan het lezen zijn: @EHPO, @ambiesch, @lexdegrijs, @misslipgloss, @roeldekker, @manonschmitz, @pbasvp, @aartjan en @brehe.

Tweets #uitverkocht!

Leuke reacties krijg ik ook op het design van de cover. (Alle credits overigens voor Sjoerd en René van Silo Design en Jan-Jaap Heine voor de fotografie). Het boek was voordat het officieel te koop was overigens al flink gestegen in de lijst van Managementboek. Ik ben er heel trots op dat mensen het boek schijnbaar al wilden hebben, voordat het überhaupt te koop was.

Komende tijd ben ik veel op pad om lezingen en workshops te geven over de aandachtseconomie en de “return on attention“. Ik zal je vanaf deze plek ook op de hoogte houden!

3 thoughts on “Nieuw boek: over de aandachtseconomie

  1. Luisterde naar de podcast van Kunststof (leuk gesprek!) en kwam zo op jouw blog terecht. Vanuit daar naar bol.com voor het nieuwe boek en je raad het nooit… Uitverkocht! is uitverkocht. Althans, niet te bestellen. Jammer… weet je toevallig wanneer het weer op voorraad is?

  2. Complimenten voor je boek Jim, heb er echt van gesmuld. Het leest heerlijk weg terwijl er toch heel interessante en bruikbare dingen in staan. Heel duidelijk uitgelegd voor mensen die niet heel erg thuis zijn in marketing. Je hebt me geïnspireerd! Ben ook erg nieuwsgierig geworden naar TED. Bedankt voor je mooie boek en natuurlijk voor de vermelding hier, leuk. Als je nog een boek schrijft, ben ik de eerste die hem koopt. 😉

Comments are closed.

Top