Marketing Interviews

Zojuist heb ik aflevering #9 opgenomen en ga hem vanmiddag afmixen. Het thema is dit keer “De noodzaak van de dialoog tussen merk en consument”.

Daarnaast behandel ik ook alle comments van luisteraars en heb ook het eerste audio-fragment van een luisteraar voor je.

Tot slot kondig ik ook een nieuwtje aan: de marketingpodcast interviews! De komende tijd heb ik afspraken met:

  • Rogier Swagerman (hoofdredacteur Emerce)
  • Stephan Fellinger (o.a. voorzitter SpinAwards)
  • Peter Wiegman (STIR / Medialoket)
  • Michiel Houben (web-log.nl)

Met hen ga ik in gesprek en laat dan de band meelopen zodat jullie een inspirerende kijk in hun wereld krijgen. Het is toch altijd prettig om iemands stem te horen en hem de tijd te geven écht op een onderwerp in te gaan. Weblogs (en scherm-lezen in het algemeen) zijn soms te vluchtig om echt de diepte in te gaan.

Suggesties voor andere geïnterviewden? Laat maar doorkomen!

2 replies to Marketing Interviews

  1. Het doet mij deugd te melden dat ik inmiddels ook Henk de Hooge (oprichter Dutchcowboys.nl en CMO Clearsense) heb kunnen interviewen en Sophie Croonen die een zeer interessante afstudeerscriptie heeft geschreven over het achterblijven van de online mediabestedingen.

  2. Pingback: